Comun di Tavagna

Va ai contignûts. | Spostiti su la navigazion

Imprescj personâls

PART DAL PLAN PE ORGANIZAZION IDROGJEOLOGJICHE (PAI)

JENTRADE IN VORE DE PART DI PLAN PE ORGANIZAZION IDROGJEOLOGJICHE (PAI) DAI BACINS IDROGRAFICS DAI CORDS DI AGHE CHE A RIVIN TES LAGUNIS DI MARAN E DI GRAU, CU LA LAGUNE STESSE, DAl TORINT SLIZZA E DAL JEVÂT

IL RESPONSABIL DE AREE TECNICHE URBANISTICHE E EDILIZIE PRIVADE

Al fâs savê che, ai 28 di Novembar dal 2014, la Zonte regjonâl cun deliberazion n. 2278 e à fat bon, daûr l'art. 14 de L.R. 16/2002, il Progjet di part dal Plan pe organizazion Idrogjeologjiche (PAI)dai bacins idrogarfics dai cors di aghe de lagune di Maran-Grau, cjapant dentri la lagune stesse, dal bacin idrografic dal torint Slizza e dal bacin idrografic di Jevât e ancje lis misuris corispondentis pe protezion.

Lis normis di atuazion dal Progjet de part dal Plan, cu lis cartografiis relativis, a son jentradis in vore la dì stesse de publicazion sul Boletin Uficiâl de Regjon FVG (BUR n. 51 dai 17 di Dicembar dal 2014) e a son daurman vincolantis pes Aministrazions e ents publics, ma ancje pai sogjets privâts.

Il Progjet di part dal Plan si pues consultâ ae direzion:

e li dal Servizi gjeologjic de Direzion centrâl ambient e energje de Regjon FVG (vie Julie 75/1)

I elaborâts che a rivuardin il Comun di Tavagnà a son consultabii ancje sul sît internet istituzionâl dal Comun di Tavagnà ae direzion www.comune.tavagnacco.ud.it

La int e ducj i organisims interessâts a podaran vê acès al Progjet di part dal Plan e ancje presentâ ossservzions, in forme scrite, ae Direzion centrâl ambient e energje de Regjon FVG dentri dai 16 di Fevrâr dal 2015 o ben 60 dîs tacant de dì dopo la publicazion intal BUR n. 51 dai 17 di Dicembar dal 2014.

Felet, ai 19 di Zenâr dal 2015

arch. Lidia GIORGESSI

Taule dal teritori comun=l di Tavagnà