zoom
Comun di Tavagna

Piazza Indipendenza 1 - 33010 Feletto Umb. - tel: 0432/577311 - 0432/1698911 - fax: 0432/570196

Va ai contignûts. | Spostiti su la navigazion

Imprescj personâls

Codiç cun sbaris identificatîf dai casselots pe racuelte dai refudums

Codiç cun sbaris identificatîf dai casselots pe racuelte dai refudums, assegnâts in comodât di ûs gratuit aes utencis domestichis e no domestichis.

O visìn che il regolament pe gjestion dai refudum solits urbans, fat bon e zontât ae deliberazion consiliâr n.42 dai 26.11.2014, tal art. 7 "Modalitâts di conferiment e oblics dai produtôrs (Utencis Domestichis e/o Utencis no Domestichis) di refudums", come 1, al previôt che:

“Il conferimento dei rifiuti è un obbligo del produttore (e detentore) e deve avvenire esclusivamente nelle modalità previste e impartite dal Comune. E’ pertanto obbligatorio per le utenze il ritiro degli appositi contenitori (identificati da apposito codice) per le varie tipologie di rifiuto prodotte, fatti salvi i casi di esclusione o di smaltimento in altre forme consentite e documentabili”.


O tornìn a rimarcjâ che al è un element indispensabil pe racuelte de bande de Dite la identificazion dal casselot e dal assegnatari relatîf che e ven fate DOME par mieç di chel codiç (stampât sul tapon dai casselots sot il steme dal Comun e il codiç cun sbaris).

Al è fondamentâl partant che chest codiç al sedi simpri presint e leibil parsore di ogni casselot doprât pe racuelte dai refudums.

L'utent che si vise de mancjance o de impussibilitât di lei il codiç al à di visâ l'Ufici Ambient dal Comun (tel. 0432/577342) pe verifiche dal stes.

O visìn che l'utent che i ven aciertade la mancjance dal codiç identificatîf dal casselot al cole inte sanzion aministrative previodude dal art.58 e zontât B dal regolament parsore nomenât (sanzion di € 100,00 a € 600,00). Cun di plui che il casselot cence codiç o cuntun codiç che no si rive a lei al podarà ancje no jessi disvuedât di bande dal operadôr.