Comun di Tavagna

Va ai contignûts. | Spostiti su la navigazion

Imprescj personâls

Jutori par une mobilitât autonome

— filed under: , ,

Al è un intervent indreçât a dâ un servizi di traspuart a pro di personis anzianis, invalidis e disabilis, finalizât a judâ la mobilitât autonome prudelant la integrazion sociâl des stessis.

In pratiche chest progjet si realize cussì:

1. Emissione di abonaments a tarifis agjevoladis pal traspuart public locâl.

Si trate di un intervent comunâl par acedi ae emission di abonaments pal traspuart urban a tarifis agjevoladis par utents cun plui di 65 agns che no vedin altris titui di viaç agjevolâts e che a partegnin a determinâts nivei di atestazion ISEE. La domande e ven presentade li dal Ufici aministratîf dai Servizis Sociâi che al dâ une autorizazion che l'utent al varà di mostrâ li de Bilietarie urbane de Saf a pet de emission dal abonament (dome a un component par ogni nucli familiâr).

2. Servizi di traspuart coletîf par personis disabilis.

Si trate di un servizi di traspuart coletîf di personis disabilis li di centris di riabilitazion za individuâts, cun frecuence continuative e cun mieçs idonis. Dilunc de trate e ven sigurade la presince di un compagnadôr cun funzions di assistence. Dopo une valutazion de Assistente Sociâl di riferiment, al è pussibil presentâ domande par doprâ il servizi al Ambit socio assistenziâl udinês che, dopo une relazion tecniche dal Servizi Sociâl titolâr, al cjape l'interessât dentri tal servizi stes e a indi garantìs la sô realizazion.

3. Erogazion dai “bogns taxi”

Il servizi al è indreçât a personis, in possès dal certificât di invaliditât e/o certificât L. n. 104/92, che no àn la pussibilitât di doprâ mieçs publics par motîfs di salût e/o mancjance di deambulazion (tal jet o in carocine manuâl o eletriche) costretis a servîsi di machinis cun furniduris speciâls. Al previôt la erogazion ai ainzians, invalits e disabii di bogns par cori cul taxi par acedi a struturis socio sanitariis, riabilitativis, lavorativis, scolastichis, uficis publics, farmaciis e Caaf. La domande di ativazion dal servizi e ven fate dopo un colocui cu la Assistente Sociâl di riferiment che, dopo une valutazion dai recuisîts, e autorize la emission dai "bogns taxi".

4. Titui di Viaç agjevolâts

La l:R. 23/2007 art. 34 e previôt che cualchi categorie di utents e i lôr acompagnadôrs a puedin doprâ titui di viaç agjevolât (par dî un abonament anuâl di 365 dîs consecutîfs a valê su la rêt urbane o extraurbane): invalits civii, di vuere, par servizi e par lavôr - vuarps di vuere, vuarps civii, sorts e muts - invalits di vuere, civii di vuere, par servizi, invalits civii e invalits dal lavôr cun invaliditât no plui basse di 2/3 - perseguitâts politics e raziâi talians, ex depuartâts tai cjamps di concentrament o di presonie, esui dai ex teritoris talians. Par vê il titul di viaç agjevolât si pues lâ li dai uficis provinciâi di Udin, Vie Lirutti 22 o ben indreçâsi al Servizi Sociâl dal Comun di residence par vê la modulistiche.

Incargât: istanze SAF Annarita Beltrame 0432 577369 - istanze trasporto disabili dott.ssa Danila D'Antonio 0432 577325 solo su appuntamento - istanze buoni taxi Chantal Mazzacco 0432 577396

Pueste Eletroniche: sociale@comune.tavagnacco.ud.it

Orario di apertura: