Comun di Tavagna

Imprescj personâls

Contribûts coregjonâi rimpatriâts

— filed under:

Il fin al è chel di dâ atuazion ai intervents regjonâi a pro dai coregjonâi tal forest e dai impatriâts, cussì come previodût de L.R. n. 7/2002. A son intervents finanziâts de Regjon a pro di citadins talians emigrâts dal Friûl Vignesie Julie e di lôr parincj e dissendents che a sedin tornâts par simpri in Regjon, dopo une permanence tal forest di almancul cinc agns.

I intervents si concretizin cun:

• contribûts di jutori par tornâ a inserî i rimpatriâts: sovenzion pal abatiment dai coscj di trasferiment e des spesis pe prime sistemazion, contribût pe frecuence di istitûts scolastics, Universitât di bande di ogni fî a caric, contribût pe frecuence di cors di formazion o di ricualificazion professionâl, contribût pai nuclis che no vedin in regjon une cjase di proprietât o no vedin vût une abitazion dal Ater. La domande di contribût e à di jessi presentade al Comun di residence dentri di doi agns de date dal rimpatri definitîf.
  • contribûts pe traslazion di muarts e cinisis dai coregjonâi muarts tal forest: contibût dât par un impuart che al cuvierç l'80% des spesis di traslazion, fintun massim di 3.000,00 €. A jentrin tal contribût lis spesis in regule, documentadis e cun cuietance, partignintis ae traslazion in mût clâr. La domande di contribût e à di jessi presentade al Comun di residente di chel che al fâs domande inte regjon, o al Comun di nassite de persone muarte, o al Comun li che a son stâts puartâts il cadavar o lis cinisis, dentri di un an de date de traslazion.

Par vê plui informazions o par scjamâ la documentazion necessarie leit a viodi chest leam:

Normativa: L.R. n. 7/2002

Requisiti: Jessi tornâts par simpri in Regjon F.V.J. di no plui di doi agns- Jessi stâts tal forest par almancul cinc agns - Jessi citadins talians -Jessi part♫0ts pal forest de REgjon F.V.J. o ben jessi parincj o dissendents di persone emigrade come parsore indicât

Incargât: Annarita Beltrame

Telefon: 0432 577369